Драган Марина Василівна. Вчитель образотворчого мистецтва.

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

(Викачати)

Образотворче мистецтво. 1 клас.

Тема. Форми навколишнього світу. Прості геометричні форми: площинні — прямокутник, квадрат, трикутник, круг, овал; об'ємні — куб, циліндр, конус, куля. Малювання прапорців та повітряних кульок.

Мета. Дати учням поняття про форму предметів навколишнього світу. Вчити розпізнавати прості геометричні форми (площинні та об'ємні), назива­ти прості площинні геометричні форми (прямокутник, квадрат, трикут­ник, круг, овал). Навчити малювати предмети різної форми. Розвивати асоціативне мислення, творчу уяву. Спри­яти розвитку навичок аналізу та синтезу. Виховувати спостережливість, естетичний смак, охайність у роботі.

Обладнання для вчителя. Мультимедійна презентація. На­бір об'ємних геометричних фігур.

Обладнання для учнів. Альбом, простий олівець, кольорові олівці, гелеві ручки, гумка.

Тип уроку. Урок вивчення нового навчального матеріалу.

Хід уроку

(зразки слайдів з презентації до уроку)

    

 

     

I.     Організаційна частина.

II. Мотивація навчальної діяльності.

- Уважно придивіться до різноманіття природи та предметів, що навколо. Усі предмети, що нас оточують, надзвичайно різноманітні. Відрізняються
вони один від одного не тільки кольором, а й формою, тобто зовнішнім виглядом. За формою предмети можуть бути подібні на геометричні фігури.

IІІ. Оголошення теми уроку.

Тема сьогоднішнього уроку «Форми навколишнього світу».  

IV.   Робота над темою уроку.

1.      Пояснення вчителя.

    Предмети відрізняються один від одного не тільки кольором, а й формою

а) Словникова робота.

Форма предмета — зовнішній вигляд.

- За формою предмети можуть бути подібними на геометричні фігури.

Плоскі геометричні фігури.

Об'ємні геометричні фігури. Їх можна розглядати з усіх боків.

б) Плоскі геометричні фігури.

- Це плоскі геометричні фігури. Вони можуть бути зображені тільки на
площині паперу.

- Назвіть ті геометричні фігури, які ви знаєте. Якого вони кольору?
(Діти називають плоскі геометричні фігури: прямокутник, квадрат, трикутник, круг, овал.)

- Є також об'ємні геометричні фігури. їх можна розглядати з усіх боків.

в) «Об'ємні геометричні фігури».

- Розгляньте ці геометричні фігури і запам'ятайте їхні назви: куб, циліндр,
конус, куля.

2.      Гра «Вишикуй ряд».

- У мене на столі — об'ємні геометричні фігури. Вишикуйте їх в ряд у такому
порядку, як вони зображені на таблиці.

3. Гра «На що подібний»

- Подивіться на предмети навколишнього світу створені людиною. На які геометричні фігури вони подібні?

  - Які геометричні тіла нагадують ці предмети створені людиною?

- Які геометричні фігури нагадують вам  зображені природні об'єкти

   - Які геометричні фігури нагадують вам  зображені на картинах  об'єкти ?

4. Завдання «Склади фігури».

- Сьогодні у свою майстерню нас запросив пан Олівець-конструктор. Але дозволить він працювати тільки тим, хто добре засвоїв новий навчальний матеріал.

- Поміркуйте, з яких геометричних форм утворені ці предмети. Виберіть відповідні фігури зі свого набору. Сконструюйте з них такий предмет: І ряд — хатинка, ІІ ряд — автобус,  III ряд — вітрильник

  - Молодці! Ви успішно впорались із завданнями пана Олівеця-конструктора і цим допомогли йому. У нього тепер свято. А жодне свято не обходиться без особливих прикрас. Яких? Пан Олівець-конструктор — чарівник. Він перетворить геометричні фігури на ці предмети — прикраси.

Причепурилися двори —

Святкові всюди прапори...

                         (І. Нехода)

Прапор — полотнище одного або кількох кольорів з певним зображен­ням — символом держави. Синоніми: стяг, знамено. — А який прапор нашої держави?

У кожного хлопчиська

На шворинці кулька блиска;

Жовті кульки, сині кульки

І червоні надувні,

Ніби сонечка ясні!

                   (І. Кульська)

- Як ви гадаєте, з яких геометричних фігур утворились кульки?

- Чи бачили ви кульки квадратної форми?

- Придивіться уважно до прапорців та повітряних кульок. Чи однакові вони за формою та кольором?

 

Фізкультхвилинка.

V. Практична діяльність учнів.

- Ще раз пригадайте, якої форми Державний прапор України.

- Якого він кольору?

- Який колір зверху?  Знизу?

- Чи однакові за розміром кольорові смуги?
Щоб намалювати прапор, працюйте так:

відмалюйте від поданого зразка (шаблона) великий прямокутник;

поділіть його лінією на дві половини;  домалюйте лінію держака;

замалюйте верхню половину синім, а нижню жовтим кольором.

- Діти, прапорці бувають не тільки прямокутними. Придивіться, якої вони

форми. Назвіть їх. Вони й зафарбовані можуть бути не лише одним кольором.
Зверніть увагу, як це зображено на малюнку.

Виберіть прапорець довільної форми. Розфарбуйте його і прикріпіть до дошки.

- Пригадайте, які бувають повітряні кульки. Намалюйте в повітрі круг, овал, сердечко. Попередньо малюйте форму повітряних кульок простим олівцем. Малюйте легко, щоб можна було гумкою витерти неправильно проведену лінію. У кольорі малюйте їх кольоровими олівцями, гелевими ручками. Додайте тонкі нитки або ж широкі стрічки, якими зав'язані кульки.

VІ. Підсумок уроку.

Виставка дитячих робіт.

- Як чудово ми прикрасили свято! Які різні за формою та кольором кульки та прапорці. Ось які ви молодці!

Підготуйте до наступного уроку: альбом; графітовий олівець; кольорові олівці; фломастери; гелеві ручки; гумку.

   

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz