Драган Марина Василівна. Вчитель образотворчого мистецтва.

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

(Викачати)

Образотворче мистецтво. 1 клас.

Тема. Засоби створення форми. Графічні ма­теріали та інструменти. Малювання сонечка.

Мета. Дати елементарне поняття про засоби створення форми — лінію, пляму, крапку, штрих. Ознайомити з графічними матеріалами та інструмен­тами. Вчити користуватися графічними матеріалами. Розвивати нави­чки малювання графічними засобами, уміння спостерігати і виявляти особливості зображуваних предметів. Виховувати цікавість до образо­творчого мистецтва та позитивне емоційне сприймання навколишнього світу.

Обладнання для вчителя. Мультимедійна презентація.

Обладнання для учнів. Альбом, графітовий олівець, кольорові олівці. Фломастери, гелеві ручки, гумку.

Тип уроку. Урок вивчення нового навчального матеріалу.

 Хід уроку

(зразки слайдів з презентації до уроку)

   

I.     Організаційна частина.

II. Мотивація навчальної діяльності.

Розгляньте малюнки. Що в них спільного? Чим вони відрізняються? Зображення на площині можна передати графічними засобами, використовуючи виражальні засоби графіки: лінію, штрих,  пляму, крапку.

IІІ. Оголошення теми уроку.

Тема сьогоднішнього уроку «Засоби створення форми».

    IV.   Робота над темою уроку.

- Ось послухайте загадку:

Всяк школяр його шанує,

Бо він пише ще й малює.

Хто ж цей славний молодець?

Це звичайно ... (Олівець).

- До нас на урок сьогодні завітав Олівець-Малювець. Без нього ми б не писали і не малювали. Розповів він, що походить з давнього роду Олівців. Його най­перший пра-пра і ще багато разів «пра»дід був звичайним стрижнем графіту. (Графіт — це та серединка, що залишає на папері слід). Скажу вам по секрету, що він був страшенним замазурою, бруднив руки і швидко ламався. Але згодом «придбав» собі дорогу «сорочечку» з червоного дерева. Звідти й пішла «мода» на дерев'яну одежу для олівців. Тепер він не бруднить рук і малювати ним — одне задоволення.

  Ознайомлення з графічними інструментами.

- Із собою Олівець-Малювець приніс скриню, де живуть інструменти, якими можна малювати у цьому володінні. Скажу вам, що фарб тут немає. А що є?

Носики в нас кольорові:

Білі, чорні та бузкові,

Жовті й сині на кінці.

Це, звичайно... (Олівці)

Це брати Олівця-Малювця. Зараз вони загадають вам загадки, а ви здога­дайтесь, якого кольору олівець вам її загадав.

Є цей колір у яйці,

Є у кислому лимоні,

У кожнім стиглім колоску,

В сонці, в сирі і в піску. (Жовтий колір)

Він на небі в день погожий

І на васильках також є. (Блакитний колір)

Колір цей яскравий дуже.

Колір серця,колір ружі,

Колір яблук у садку,

Колір маків на луку. (Червоний колір)

Ти зустрінеш його в травці,

Він у парку є на лавці.

Є також у світлофорі

І у водоростях в морі. (Зелений колір)

Є він в апельсині,

Також в мандарині.

Є у білці, що дуплі,

І у стиглім гарбузі. (Оранжевий колір)

- Тут також, окрім простого і кольорових олівців є відомі вам фломастери, воскові олівці, сангіна, туш, маркери і навіть звичайнісінькі кулькові ручки.

Словникова робота.

Усі ці матеріали називають графічними; художників, які малюють графічними матеріалами, називають художниками-графіками.

- Графічне зображення можна виконати лінією, плямою, крапками, штрихом.

Розгляньте та порівняйте лінії, плями, штрихи та крапки в в природі та мистецтві.

Що стало в нагоді митцям при створенні цих художніх образів?

Навчальні вправи.

- Щоб малюнок був виконаний вправно, кожен мусить навчитися малювати
різні лінії. Малюючи, кисть руки тримайте вільно, не кладіть її на стіл. Можна спер­тися на мізинчик. На інструмент (фломастер, олівець) не натискуйте. Нахиляйте руку з ним у той бік, куди ведете лінію.

Фізкультхвилинка.

V. Практична діяльність учнів.

Робота над композицією «Сяє ясне сонечко».

Відгадування загадки.

- Сьогодні ми навчимося різними лініями малювати... Що? Відгадайте за­гадку:

Рано-вранці прокидається, встає.

Розсипає скрізь проміннячко своє.

Огляда природоньку, зігріва,

А надвечір спатоньки знов ляга.

Послідовне виконання роботи вчителем та учнями.

- Сонечко малюйте так:

коло

корона (промінці), промінці можна намалювати різними лініями

деталі (ротик, очі, щічки)

Творче завдання

- Створіть малюнок із сонцем.

VI. Підсумок уроку.

Виставка та колективне обговорення завершених робіт.

Підготуйте до наступного уроку: альбом, графітовий олівець, кольорові олівці, фломастери, гелеві ручки, гумку.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz